2013. február 19., kedd

Megkésett poszt a Valentin-naphoz...

... Varró Dani sms-verseiből :-) Az ötletet a Szeresd a könyvet! blog adta. Köszönjük!

sms
azt írom + most 1 smsbe
hogy beléd vagyok kedvesem esve
vágyak dobálnak partra kivetnek
billentyűzárát oldd ki szivednek

sms #2
ó künn a hó a fákra es
máris hiányzol drága S
a szív csak érted esdekel
jó lesz beszélni este tel
a hó a szív oly olvadé
csókol körülkarolva

sms #3 (a szerelem hálójában)
szívünk a gépek hálóján remeg
én Tom vagy te Meg
bár csüggenénk a természet csecsén
én Tarzan te Jane

sms #4
itt állok én e kerge hős
kabátom vízlepergetős
a szmájli számra ráfagyott
ha nem szeretsz hát ne szeress
ez itt egy teszt sms
hogy nyomkodom tehát vagyok

sms #5
1 gondolat bánt engemet
kigomboljam az ingemet?
csupán ha gomb lesz 2 szemed
az én szemem pedig mit lát a luk
s magamra gombolhatlak általuk

sms #6
hogy mondjam el milyen nagyon szeretlek én ha bakker
nem áll rendelkezésre több csak 160 karakter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...